Η αναβάθμιση για την ενίσχυση της προσβασιμότητας περιλαμβάνει βελτιωμένη πλοήγηση με πληκτρολόγιο, ευανάγνωστα χρώματα και γραμματοσειρές και εναλλακτικό κείμενο για τις εικόνες.
Προσβάσιμες Εγκαταστάσεις
Η συνάντηση μαζί σας μπορεί να γίνει σε ένα από τα καταστήματα της Τράπεζας Κύπρου (μητρική εταιρεία της CISCO) που διαθέτουν ιδιωτικούς χώρους συνάντησης και αυτόματες πόρτες για μεγαλύτερη άνεση. Για να κλείσετε ραντεβού επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλέφωνο 22121700, επιλογή 3.
Το προσωπικό υποδοχής είναι διαθέσιμο για να σας υποστηρίξει από τη στιγμή που θα φτάσετε.
Οι σκύλοι συνοδοί είναι ευπρόσδεκτοι στα καταστήματα της Τράπεζας Κύπρου αρκεί να φέρουν ειδική σήμανση (κολάρο), καθώς και τα απαραίτητα πιστοποιητικά.
Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών
Μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της CISCO στο τηλέφωνο 22121700, επιλογή 3, για να ενημερωθείτε για θέματα που αφορούν τον χρηματιστηριακό λογαριασμό σας ή για άλλες σχετικές πληροφορίες.
Μπορείτε να αποκτήσετε κωδικό πρόσβασης στην ηλεκτρονική πλατφόρμα διαπραγμάτευσης Global eTrading Platfom για την απευθείας διαβίβαση των εντολών σας.
Προσβάσιμα Έγγραφα
Τα πλείστα έγγραφα που απευθύνονται σε πελάτες είναι διαθέσιμα σε μορφές συμβατές με προγράμματα ανάγνωσης οθόνης και άλλες υποστηρικτικές τεχνολογίες.