Όλες οι πληροφορίες για τις υπηρεσίες μας είναι προσβάσιμες σε άτομα με προβλήματα ακοής διασφαλίζοντας έτσι μια ομαλή ψηφιακή εμπειρία.
Προσβάσιμες Εγκαταστάσεις
Η συνάντηση μαζί σας μπορεί να γίνει σε ένα από τα καταστήματα της Τράπεζας Κύπρου (μητρική εταιρεία της CISCO) που διαθέτουν ηχομονωμένα δωμάτια συνάντησης. Για να κλείσετε ραντεβού επικοινωνήστε μαζί μας στην ηλεκτρονική διεύθυνση ciscocustomerservice@bankofcyprus.com. Σύντομα θα μπορείτε να ζητήσετε διερμηνέα νοηματικής γλώσσας που θα παρέχεται από την CISCO χωρίς πρόσθετη επιβάρυνση.
Το προσωπικό υποδοχής χρησιμοποιεί σαφείς οπτικές ενδείξεις για να προσφέρει την υποστήριξη που χρειάζεστε.
Οι σκύλοι συνοδοί είναι ευπρόσδεκτοι στα καταστήματα της Τράπεζας Κύπρου αρκεί να φέρουν ειδική σήμανση (κολάρο), καθώς και τα απαραίτητα πιστοποιητικά.
Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών
Μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της CISCO στην ηλεκτρονική διεύθυνση ciscocustomerservice@bankofcyprus.comγια να ενημερωθείτε για θέματα που αφορούν τον χρηματιστηριακό λογαριασμό σας ή για άλλες σχετικές πληροφορίες.
Μπορείτε να αποκτήσετε κωδικό πρόσβασης στην ηλεκτρονική πλατφόρμα διαπραγμάτευσης Global eTrading Platfom για την απευθείας διαβίβαση των εντολών σας.